Sonntag, 15. März 2015

How To Style: Sweatpants For A Night Out

Hallo!

Passend zur heutigen "Promi Shopping Queen" Sendung habe ich ein Outfit rund um das Thema "Kreiere einen Look um das It-Piece Jogginghose!" zusammengestellt.

Da ich diese lässigen Hosen im Alltag eher nicht sehe, habe ich mich für einen Ausgeh-Look entschieden, bei dem es ruhig mal ein bisschen mehr sein kann.

Das Outfit habe ich klassisch Schwarz/Weiß/Grau gehalten. Außergewöhnliche Akzente habe ich mit der gemusterten Jacke und den Schuhen und der felligen Clutch gesetzt. Schlicht ist wieder der Schmuck.

Alle Teile zum Nachkaufen wie immer nach dem Klick!

-

Hello!

Todays episode of the celebrity version of the show I introduced you in my last post is about sweatpants and different ways to style them.

Because I don´t really like those on an everyday basis, I created a night-out look in which more can be more.

The look is classy with the black, white and grey colours but extraordinary because of the patterned jacket and shoes and the fluffy clutch. I kept the jewelry quite simple in silver.

All pieces after the click, as always!


Sweatpants for Party!


Julia ♥

Kommentare:

  1. It’s such a great post! Thank you for sharing this!
    By the way, I’m in love with your blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    AntwortenLöschen
  2. The jacket is SO PRETTY! I am obsessed
    btw Im a fashion blogger as well.
    Rafaella Nicoletti

    http://thestylestash.com

    AntwortenLöschen
  3. Such a fashionable set!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    AntwortenLöschen
  4. This is a gorgeous look especially, that jacket.
    Love your blog. XoXo

    www.girlcandress.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. This is a gorgeous look especially, that jacket.
    Love your blog. XoXo

    www.girlcandress.blogspot.com

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für euren Kommentar! // Thank you for your comment!